English   |     |  ورود به سايت
پنجشنبه, فروردين 09, 1403

ارتباط با ما

شرکت مهندسی سبا آسانبر نماینده انحصاری kone در ایران- آسانسور - پله برقی - رمپ - پیاده روی متحرک

بلوار اندرزگو ،خیابان وطن پور شمالی، پلاک 5

کد پستی: 36814-19378 

تلفن: 22234214

تلفن : 75986
فکس: 26769918 

 پست الکترونیک:  info@sabalift.com
   
25

جابجایی و کارکرد بی‌واسطه، هیئت داوران را متقاعد می‌کند.


شرکت مهندسی سبا آسانبر نماینده انحصاری kone در ایران- آسانسور - پله برقی - رمپ - پیاده روی متحرک


شركت Kone دو تقدیرنامه طراحی محصول IF2014 را برای پنل احضار طبقه لمسی KSP858 و لامپ سقفی کابین آسانسور RL20 دریافت نموده است. جابجایی و عملکرد بصری، محصولات تولید‌کننده فنلاندی آسانسور، پله‌برقی و درب‌های اتوماتیک هیئت داوران را متقاعد نموده است.

محصول KSP858 که در بخش «صنعت» مورد تقدیر قرار گرفته، یک پنل انتخاب طبقه برای آسانسورهایی است که در آن دکمه‌های قدیمی با یک صفحه لمسی تعویض شده است. هیئت داوری از محصول فوق به دلیل مفهوم چندکاربرده و متفکرانه آن و نیز عملکرد بالا که منجر می‌شود تا پنل عملیاتی مناسب ساختمان‌های زیادی باشد، تقدیر نموده است. تیمو تیائینن مدیر راه‌کارهای طراحي شركت Kone می گوید: " KSP858 استانداردهای بین‌المللی را برای رهایی از موانع رعایت نموده است، و این امر مدیون طراحی شفاف با کنتراست بالاست. در نتیجه، می‌توان در سطح جهان از آن به عنوان یک سیستم فرمان استفاده نمود. بدین ترتیب راحتی کاربر افزایش یافته است، این چراغ سقفی مدرن و صفحه عملیاتی لمسی بی‌واسطه آن یقیناً جزء نوآوری‌های طراحی پیشرو ما می‌باشد. ما مفتخریم كه براي طراحی، برنده چنین جوایز گرانقدري شده‌ایم و به کار طراحی خود ادامه خواهیم داد."

نور سقفی RL20 جایزه هیئت داوران را در بخش «روشنایی» دریافت نموده است. محفظه جايي برای چندین ال ای دی کم‌مصرف در اختیار دارد. به دلیل ترتیب لامپ‌ها در داخل چارچوب آلومینیومی دایره‌ شکل، گرما به خارج هدایت می‌شود و این موضوع عمر مفید آنها را افزایش می‌دهد.در واقع یک چراغ سقفی است که قابلیت‌های یک طراحی جهانی و کم‌حجم را که مناسب کابین‌های جدید و قدیمی آسانسور می‌باشد را نشان می‌دهد. مخصوصاً، طراحی زبان ژئومتریکی چراغ همراه با عملکرد پیچیده، آن را تبدیل به یک طرح برتر می‌کند.  تیائینن اظهار داشت: «ما بویژه به خاطر موفقیت RL20 خوشحال هستیم، در غیر این صورت تنها شرکت‌های متخصص جایزه طراحی محصول iF را در زمینه راه‌کارهای روشنایی از آن خود می‌کردند.»

RL20 به دلیل ساختار پیمانه‌ای و طراحی کمینه بی‌انتهای آن، تقریباً با تمام کابین‌های آسانسور و سبک‌های ساخت همخوانی دارد.این محصول برای Kone nanoSpace طراحی شده که یک راه‌کار آسانسوری برای تعویض‌های کامل توسط تولیدکننده فنلادی در ژانویه 2014 بود. آسانسورهای قدیمی در کمترین زمان توسط nanoSpace می‌توانند تعویض شوند. این محصول تا 50 درصد فضای بیشتر داخل کابین را در شفت کنونی فراهم آورده و تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

پیشتر در سال جاری، هر دو طرح در مراسم جایزه طراحی محصول if مورد توجه قرار گرفته بود و در مراسم جایزه Fennia 2014 به عنوان برگزیده انتخاب شده بودند. بعلاوه طراحی نوآورانه KONE سه بار در مراسم معتبر جایزه طراحی خوب (GOOD DESIGN) موفق به دریافت جایزه شده است.

www.kone.de

 

تعداد امتیازات: (186) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (10051)
کد خبر: 4738

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر کد امنیتی :
کد امنیتی را وارد نمایید:

موقعیت شما: اخبار
Most of the replica watches uk steel belt watches can not be replica watches adjusted as long as the belt watch, but rolex replica also need to use a special tool to rolex replica uk remove the length of the strap adjustment.